Lista zmian, które zwiększą efektywność reklam SEO i Ads. Wprowadź je teraz!

Za definicją efektywnego pozycjonowania stron internetowych i skutecznych kampanii Google Ads kryje się szereg czynników, mających bezpośrednie przełożenie na ilość pozyskiwanych Klientów z największej na świecie wyszukiwarki. Stworzenie reklamy idealnej powinno stanowić nadrzędny cel dla każdego marketera i każdego przedsiębiorcy. W tym artykule eksperci z AFTERWEB zdradzają Ci 3 kluczowe obszary, których poprawa może diametralnie zwiększyć zainteresowanie usługami oraz końcową sprzedażą generowaną przez Twoją firmę. Miłej lektury.

Lista zmian, które zwiększą efektywność reklam SEO i Ads. Wprowadź je teraz!

Optymalizacja słów kluczowych. W drodze po sukces, zadbaj o solidne fundamenty

Niezależnie od wybranego kanału marketingowego, absolutną podstawą reklamy w Google są słowa kluczowe. To element łączący wyszukiwania potencjalnych Klientów z markami, które od dawna chętnie inwestują w pozycjonowanie stron internetowych lub kampanie Google Ads. Co więcej, odpowiednie zadbanie o tego typu frazy może mocno zwiększyć efektywność promocji i zminimalizować ryzyko nietrafionych zapytań. Sprawdź przede wszystkim listę wybranych haseł. Rekomendowane są wyłącznie te sprzedażowe. Ogólne słowa kluczowe przeważnie generują pusty ruch, z którego ciężko będzie pozyskać potencjalnych Klientów. Czasem mniej znaczy więcej.

„Bez starannie wyselekcjonowanych, intratnych fraz kluczowych, ciężko sobie wyobrazić bardzo skuteczne kampanie pozycjonowania stron internetowych czy nawet Google Ads. Takie hasła są absolutną podstawą funkcjonowania promocji. Na jej podstawie wyszukiwarka przypisuje wyniki zaprezentowane na ekranach komputerów lub telefonów potencjalnych Klientów. Jeśli zdecydujesz się na sprzedażowe frazy, zweryfikujesz ich potencjał, konkurencję oraz trendy – możesz liczyć na pozyskiwanie od kilku do nawet kilkuset zdecydowanych partnerów. Wprost z Google.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Jesteś pewny, że dobrze targetujesz swoje reklamy w Google? O lokalizacji słów kilka

Źle wybrana lokalizacja emitowania komunikatów w ramach pozycjonowania stron czy kampanii Google Ads stanowi główny powód, dla którego reklama nie przynosi oczekiwanych efektów. I w tym przypadku mowa o geolokalizacji. Samo słowo kluczowe opisujące Twoją usługę będzie brało udział w ogólnopolskim SEO. Jeżeli dodasz tam człon z nazwą miasta lub województwa, wówczas skorzystasz z nieco bardziej efektywnego i budżetowego pozycjonowania lokalnego. Podobnie sytuacja wygląda w Google Ads. Płatne linki oferują także przygotowanie kampanii na hasła ogólnopolskie z zawężeniem do konkretnej lokalizacji poprzez ustawienia w panelu. Dlaczego warto skorzystać z precyzyjnego targetowania? Mniejsza konkurencja, duża ilość potencjalnych Klientów i zauważalnie mniejsze koszty – tak wyglądają najważniejsze powody!

Nie przepalaj budżetu tam, gdzie nie masz szans na pozyskanie Klienta

Ta rekomendacja poniekąd ma silne powiązanie z dwiema poprzednimi: prawidłowa optymalizacja słów kluczowych oraz dbanie o geotargetowanie reklam zdecydowanie zmniejszają stopień ryzyka wyświetlania kampanii Google Ads lub pozycjonowania osobom, które nie są uznawana ze wzór potencjalnego Klienta. Ogromną rolę w minimalizowaniu tego typu czynnika odgrywa obrana strategia promowania biznesu w wyszukiwarce. Trafność kampanii stanowi niezwykle istotny aspekt, o którym zdecydowana większość nierzetelnych ekspertów lub samodzielnych właścicieli firm po prostu zapomina. Przed uruchomieniem marketingu online dokładnie zbadaj potrzeby oraz wykonaj niezbędne analizy, aby reklama rzeczywiście docierała do jasno sprecyzowanych osób.